Kaabah.., Aku Datang Lagi.



Kaabah...aku kau gamit lagi...Rasa bagaikan semalam kau ku tinggalkan...
Hati ini bagai diseru untuk menatapmu kesekian kalinya....Tunggu kehadiran ku.. Kali ini aku tidak keseorang..tidak berduaan dengan suami tersayang seperti enam bulan yang lalu...
Ku hadirkan permata-permata hatiku untuk bersama-sama mengunjungi rumahMu ya RABB..
Saat impianku membawa bonda tercinta tidak kesampaian hati di pagut kesayuan...InsyaALLAH akan ku hadiahkan umrah sebagai tanda kasihku pada bonda..




YA Khaliq.....Yang ku pohon..kau permudahkan urusan ku dan suami dalam mengurusi anak-anak sewaktu di sana... Sesungguhnya kami tidak berdaya...dan ku serahkan padaMu jua untuk lindungi kami dalam setiap langkah menuju Baitullah...Dorong dan lorongkan hati kami untuk beribadah sekhusyuk mungkin mengejar redhaMu di bumi suci...Saat jari jemari mengetik huruf-huruf untuk membina perkataan demi perkataan..jiwaku seakan terbang membawa roh ku di tanah HaramMu... Kaabah aku rindu bumi yang menampungmu... Sangat rindu... KAABAH AKU DATANG LAGI....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...