AKU TAK MAHU SUAMI KU BERDOSA






Aku tak mahu suamiku berdosa..
Lantas aku melabuhkan jilbabku..
Berusaha menutup sempurna auratku.

Aku tak mahu suamiku berdosa...
Lantas aku perlengkapkan diriku...
Dengan ajaran agama...
Agar dapat membezakan...
Antara yang benar dan salah.

Aku tak mahu suamiku berdosa...
Lantas aku hadkan pergaulanku...
Dengan yang bukan mahramku.

Aku tak mahu suamiku berdosa...
Lantas aku menjaga diriku
Agar terhindar dari fitnah manusia.

Aku tak mahu suamiku berdosa...
Kerana aku sayangkan suamiku..
Dan aku tak mahu suamiku terhumban.....
Ke neraka jahanam kerana diriku.

Aku tak mahu suamiku berdosa
Kerana aku
Aku tak mahu suamiku berdosa....

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...