Tuah Bunga Pink...





Salam Sayang semua...
Nak bercerita pasal GA yang c'jai sertai hari tu...
GA anjuran si pemilik blog mia duniaku ...

Jeng..jeng..jeng...
Tak sangka la pulak kalau blog c'jai ni dapat perhatian anak kecil berusia 3 tahun <---Mia...
Lalu si mamanya menyenaraikan blog ni salah satu antara blog yang si comel mia suka tengok... Mia suka header blog c'jai ye...? header kengkawan c'jai yang lain pun lagi comey2,hebat2...
Tapi Mungkin kerana ada warna kegemaran mia kot...bunga pink kareeeee..hehe...
Itu yang menyebabkan ia terpilih...
satu lagi, lagu tu tajuknya 'Ku Bersujud' c'jai memang suka sangat lagu ni...

Apa pun terima kasih sayang...
Alhamdulillah hasilnya kengkawan blogger c'jai semakin bertambah..walau tak seramai kengkawan mama mia...tapi tetap ada penambahan... semoga ukhwah fillah antara blogger di alam maya ini penuh dengan keikhlasan Lillahitaala...
Mari kita Bersahabat kerana ALLAH..
Walau kita tak pernah ketemu atau mungkin tak berpeluang bersua muka sampai kapan pun....

~ SALAM UKHWAH FILLAH
untuk semua.. ~

Ulasan

Unknown berkata…
Assalamualaikum c'jai...izan masih ingat tau..ayat yg c'jai tulis kat shoutbox masa kali pertama c'jai dtg blog izan dulu...masa tu...izan br jer ber'blog...heehh..ingat tak?...lebih kurang camni..."singgah tidur kat sini".mungkin c'jai dtg malam kot..hihihi igt tak?
insan_marhaen berkata…
hehe..ye ke izan mama mia ... c'jai lupe daaaa... tp izan tak hot kan c'jai nk tumpang tidur kt blog izan masa tu.... biasanye malam2 le baru ade peluang dn ruang masa yg lebih sket utk nk bw....
Unknown berkata…
insyaAllah :)
insan_marhaen berkata…
@Ini Kisah Tia.. InsyaAllah Tia.. ;)

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...