Jangan Bermusim..Tolonglah..!

Jangan bermusim! 
Boikot sehingga mereka mengubah polisi menyokong Zionis!

Nak 'bunuh' saudara di Palestin ke? 
Fikir-fikirkanlah :)
p/s: Jika banyak kekurangan yang kelihatan pada diri saya, Memang benar....Itulah saya...Andai ada masanya saya MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH saya.. NASIHATKAN LAH SAYA dengan HIKMAH, moga saya SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS ... Kamu adalah saudara Saya (seagama) dan pada kamu saya meminta teguran yang IKHLAS itu.

Ulasan

Unknown berkata…
alhamdulillah....
masih menebal lagi rasa tu......
Demi Gaza...remy sanggup makan burger tepi jalan.... InsyaAllah...
Arra Ahmad berkata…
betul kata remy..burger tepi jalan lagi best...
Unknown berkata…
org kita ni masa timbul isu sedar sekejap, pastu bila McD buat promosi la buat offer la mula la nak serbu... pantang dengar yg free
Unknown berkata…
dh lama boikot kak..mmg xpernah makan mcd...xsedap mana pun sedap lagi nasi ngan sambal tempoyak..hikhik
Si Matatajam berkata…
M mmg dah lama boikot MCD ni Cjai...mmg tentang habis-habisan..
mama aryan berkata…
insyaAllah kak..dah lama saya tak makan ni
In Shaa Allah kak...wani pn dh lama xmkn
aizu's life berkata…
insyaallah boikot bterusan. x sggp rsenye nk telan bile byg kn saudara kite yg berlumuran darah & cacat anggota kat sane
smoga ALLAH makbulkan permintaan kite. amin..
nurul mmg dah boikot..kfc pun dah kurangkan dah..bno more fast food.masak sendiri lagi bagusuntuk kami sekeluarga
TiranaAduka berkata…
still maintain dulu kini dan selamanya.
nak masuk jugak mcD tapi bila fikir balik, terus tak jadik masuk :)
sal ya berkata…
dah lama sgt tak ke mcd.

Catatan popular daripada blog ini

BuKaN SeMua GaMBaR PeRLu KiTe uPLoaD/ LiKe/ SHaRe/ KoMeN ... sama2 kita fikir.

Kenali Kuih Tradisional Kita

Info untuk Wanita: Fibroid dan Cyst

TIDAK TAHU BACA AL-QURAN, TAPI KUBURNYA BERCAHAYA MENJULANG LANGIT.

Biar Gambar Berbicara [2]..SYRIA..

Merah Bak Delima....Banyaknya Khasiat Dia..

Mana Satu Gaya Tidur Pilihan Awak...